Direktlänk till inlägg 9 mars 2014

Just A Normal Boring Day

Av Smurf ♥ - 9 mars 2014 14:10

Idag kommer jag inte göra något speciellt. Ska mest städa och plugga, usch.

Hoppas ni har en roligare dag, ahaha   


Veckans boktips:

Bara inte du, av Katarina Von Bredow.

Emma är bra på att gå balansgång. Hon balanserar mellan sina skilda föräldrar, sina vänner och det faktum att hon fyller tjugo och plötsligt ska vara vuxen på allvar, med jobb och egen lägenhet. Men när den närmaste väninnans pojkvän ringer på dörren och en svindlande närhet uppstår, slankar linan för Emma och hon börjar vackla.

Betyg: 7/10

Min kommentar: Jag tycker att boken är riktigt bra som har hela paketet med kärlek, svek, vänskap och familjeproblem :)

Det var allt för nu, BYE!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smurf ♥ - 13 mars 2014 19:04

Är rätt kär i den här låten...haha xD Vet inte hur, varför, och när men ja      Jag bakade idag också faktiskt, kladdmuffins fick det bli med tanke på att jag inte visste vad jag annars ska göra :) Och jag var sugen på de..    http://www...

Av Smurf ♥ - 8 mars 2014 21:13

Idioterna i din skola kallar dig barnsliga, och idiotiska saker i skolan. De kallar dig värdelös, korkad, dum i huvudet. Och även andra saker. Du kommer hem varje dag från skolan, och gråter dig själv till sömn. Börjar snart tro att de kanske har rät...

Av Smurf ♥ - 4 mars 2014 22:50

Idag har jag inte gjort något speciellt...hm.. jag nästan somnade på SO:n! Haha vilket är konstigt för vi har historia, antiken osv och jag älskar verkligen att jobba med sånt!    Vi slutade en kvart tidigare än vad vi skulle och då tänkte jag ta...

Av Smurf ♥ - 2 mars 2014 17:05

Hejsan Svejsan! Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva lite om min vardag, åsikt om olika saker m.m.    Jag är en tjej på 13 år, som älskar musik, böcker, matlagning, bakning. Så det kommer kanske att dyka upp lite recept och bil...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards